Preskočiť na hlavné menu Preskočiť na obsah
Preskočiť navrch stránky Preskočiť na koniec obsahu

Markušovský kotlík 2024 | PRAVIDLÁ & REGISTRÁCIA

GALÉRIA SÚBOR
Dátum: 02.08.2024
Autor: Ing. Peter Hamrák
Počet videní: 817
6 min. čítania
Markušovský kotlík 2024 | PRAVIDLÁ & REGISTRÁCIA

Súťaž organizuje obec Markušovce v rámci série podujatí s názvom „Markušovské kultúrne leto 2024“, počas kultúrnej akcie Ukončenie leta 2024. Zverejňujeme pravidlá a spúšťame registráciu družstiev.

Termín: 24. august 2024
Miesto:
Športový areál v Markušovciach, futbalové ihrisko

Orientačný časový harmonogram podujatia:

  • 11:00 hod. – Registrácia družstiev
  • 11:10 hod. – Losovanie si miesta na varenie
  • 11:45 hod. – Ukončenie dovozu materiálu, preparkovanie áut mimo areál na parkovisko Px1, úprava súťažnej plochy
  • 12:00 hod. – Začiatok varenia
  • 15:45 hod. – Ukončenie varenia a začiatok vydávania porcií za poukážky verejnosti
  • 16:00 hod. – Odovzdanie 2 súťažných porcií porote, ktorá hodnotí vzorky anonymne     
  • 17:15 hod. – Odovzdávanie cien

Pravidlá a podmienky pre družstvá a súťažiacich

  • Maximálny počet družstiev, ktoré sa môžu registrovať do súťaže je 12.
  • Počet súťažiacich v družstve: minimálne 2 a maximálne 5 osôb
  • Len registrovaní súťažiaci za súťažné družstvo majú voľný vstup na celú akciu „Ukončenie leta 2024“. Tento vstup je neprenosný na inú osobu.

Podmienky:

  • Každé družstvo navarí minimálne 20 l ľubovoľnej kotlíkovej polievky, oceníme kreativitu pri jej výbere.
  • Varí sa za každého počasia. Organizátor si však vyhradzuje právo na zmeny alebo zrušenie podujatia.
  • Každé družstvo sa snaží vydať 40 porcií návštevníkom za poukážky, ktoré návštevníci získajú pri vstupe na podujatie. Porcia je cca 0,5 l polievky.
  • Poukazy získa prvých 480 dospelých návštevníkov (kto skôr príde, ten má poukaz).
  • V závislosti od počtu získaných a organizátorovi predložených poukazov, maximálne však 40, bude súťažnému družstvu preplatený náklad na  zabezpečenie ingrediencií potrebných k vareniu Markušovského kotlíka (mimo alkoholických nápojov).
  • Za 40 poukazov získa súťažné družstvo 100% výšky podpory organizátora. Na tento rok je maximálna finančná podpora na jedno družstvo stanovená na 100 €.
  • Peniaze budú vedúcemu družstva vyplatené za predložené pokladničné bločky z nákupov (uhradené len v hotovosti, nie platobnou kartou), počas pracovných dní v nasledujúcom týždni po akcii z pokladne OcÚ .
  • Súťažné družstvo je povinné po ukončení súťaže (vydávaní porcií), upratať po sebe využívaný priestor, odpadky odložiť do odpadových vriec, zanechať priestor v pôvodnom stave.

Družstvo si zabezpečí:

  • všetky suroviny na varenie aj vhodné prílohy – chlieb, knedle, lokše, …
  • kuchynské náčinie (varecha, misky, nože, doska na krájanie,...) a pracovné stoly,
  • vlastný kotlík s minimálnym objemom 25 litrov,
  • drevo na varenie gulášu,
  • slnečník alebo malý prístrešok proti slnku alebo dažďu (nie je podmienkou),
  • nádobu na pitnú vodu.

Organizátor zabezpečí:

  • pitnú studenú vodu (teplá voda nebude k dispozícii),
  • taniere a lyžice – pri uvarení 25 litrov guláša cca 60 ks,
  • vrecia na odpad.

Poukaz: Kartička vo formáte 148,5 x 70 mm s informáciami pre návštevníka ako má postupovať pri výmene poukazu za porciu kotlíkovej polievky. Má priradené jedinečné číslo, pečiatku obce. Počet poukazov je 40 x počet súťažiacich družstiev.

Registrácia družstiev

  • Registrovať súťažné družstvo je potrebné do stredy 14. 8. 2024 do 17:00 hod.
  • Registrácia je možná e-mailom alebo telefonicky (v čase od 8:00 do 17:00 hod. v pracovných dňoch). Kontakt na osobu zodpovednú za registráciu je uvedený nižšie.
  • Úspešná registrácia je registrácia potvrdená mailom alebo telefonicky.
  • Potrebné je uviesť mená súťažiacich za družstvo (teda aj ich počet), vedúceho družstva – kontaktnú osobu na komunikáciu s organizátorom a jej kontaktné údaje (telefón, prípadne e-mail).
  • Družstvo si môže zvoliť názov, pod ktorým bude súťažiť. Družstvá budú číslované v poradí v akom sa budú registrovať.
  • Registráciou prejavujete súhlas s týmito podmienkami a nevyhnutným spracovaním osobných údajov pre potreby organizácie tohto podujatia v nevyhnutnom rozsahu a na čas do jedného týždňa po ukončení akcie. Z akcie bude vyhotovovaný záznam a používaný v rámci propagácie obce.
  • Dňa 19. 8. 2024 o 18:00 hod. prebehne v zasadačke Obecného úradu v Markušovciach stretnutie s vedúcimi družstiev k organizačnému zabezpečeniu súťaže, kde budú podrobne informovaní o priebehu súťaže a prípadné zmeny týchto pravidiel a podmienok.

Osoba zodpovedná za registráciu družstiev:

Peter Hamrák, referent OcÚ Markušovce
Telefón: +421 910 678 036
e-mail: hamrakocu@markusovce.sk

Úprava tohto dokumentu: 20. 8. 2024

Pozrite si aj fotogalériu z minulých ročníkov:

Súbory na stiahnutie

# Názov Veľkosť Formát Dátum Zoradiť podľa:
1 Ukončenie leta 2024 - Plagát (PDF) Veľkosť: 4.3 MB Formát: pdf Dátum: 2.8.2024